راهنمای پرداخت خسارت بیمه عمر

راهنمای پرداخت خسارت بیمه عمر

خسارت بیمه های عمر و تشکیل سرمایه

بیمه گذاران محترم بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان جهت اعلام خسارت می بایست پس از تکمیل فرم اعلام خسارت و تهیه مدارک مورد نیاز ، آنها را به دفتر مرکزی تهران و یا شعب بیمه سامان در شهرستانها ارسال نمایند.

تمامی پرونده های خسارت در شعبه مرکزی تهران بررسی می شوند.

وظایف بیمه گذار در صورت وقوع حادثه و نحوه اعلام خسارت:

بیمه گذار می بایست در اسرع وقت و حداکثر 6 ماه پس از وقوع خسارت ، مدارک مورد درخواست را به نمایندگی خود و یا یکی از شعبه های بیمه سامان تحویل نمایند.

زمان بندی پرداخت خسارت بعد از تشکیل پرونده:

پس از تکمیل پرونده در صورتیکه مدارک دیگری موردنیاز نباشد حداکثر تا یک ماه پرداخت خسارت زمان می برد.

 

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید